Scoutkåren Lysestrand

Scoutkårens huvudsakliga verksamhet är att stödja Lysestrandsstiftelsens lägerverksamhet på Lysestrand. Scoutkåren Lysestrand erbjuder lägerdeltagare och ledare medlemskap i Scouterna.

Medlemskap
Medlemskap i en scoutkår ger det försäkringsskydd som krävs när man lever scoutliv.

Medlemsavgiften i Scoutkåren Lysestrand är 250 kronor/år. När du blivit registrerad skickar Scouterna faktura på medlemsavgiften 2 gånger per år (2×125: -) Du skall alltså inte betala in avgiften till Lysestrand, inbetalningskort kommer med posten.

För att bli medlem i Scoutkåren Lysestrand gör så här:
Skicka ett mail med: Namn & Adress, e-post, Födelsedata (år-månad-dag-xxxx) till scoutkaren[at]lysestrand[dot]se

Har du inte tillgång till mail går det bra att ringa eller SMS:a till 0706 167 169 med ovanstående uppgifter.

När du blivit registrerad skickar Scouterna faktura på medlemsavgiften 2 gånger per år (2×125: -).

Vi är tacksamma om du meddelar adressändring till någon ovanstående adresser, så att vi har ett uppdaterat adressregister.